ponedjeljak, 15. siječnja 2018.

ISPOVEST: Žensko sam i treniram karate. Prošlo ljeto je bio koncert u jednom od naših klubova…

ISPOVEST: Žensko sam i treniram karate. Prošlo ljeto je bio koncert u jednom od naših klubova…

Žensko sam i treniram karate. Prošlo ljeto je bio koncert u jednom od naših klubova. Iako se rijetko pretjerano sređujem, to večer sam odlučila da zablistam. Obukla sam usku crvenu haljinicu do iznad koljena, haljina je bila bez leđa i imala je manji prorez sprijeda.
 Naravno uz sve to imala sam šminku i štikle. Kada smo došle u klub, stol iza nas su bili muškarci koji su me stalno gledali i dobacivali neukusne komentare. U jednom trenutku jedan od njih mi je prišao sa leđa i uhvatio me za zadnjicu. Čula sam kako se ta skupina smije i dobacuje. Uspjela sam skinuti štiklu sa desne noge i kružnim udarcem sam mu nogom odlijepila.
Odjednom je uslijedila totalna tišina. Ostali koji su sjedili za bližim stolovima su bili upućeni u situaciju te su samo svi aplaudirali. Kada je došlo obezbjeđenje, dotične dečke su izbacili vani a meni čestitali. Imala sam priliku da budem muško na nekoliko sekundi!!!

Nema komentara:

Objavi komentar