petak, 19. siječnja 2018.

ISPOVEST: Često čujem za sebe da sam sponzoruša, ali ja samo mislim da sam djevojka koja je na vrijeme shvatila prave vrijednosti DANAŠNJEG…

ISPOVEST: Često čujem za sebe da sam sponzoruša, ali ja samo mislim da sam djevojka koja je na vrijeme shvatila prave vrijednosti DANAŠNJEG….

Često čujem za sebe da sam sponzoruša, ali ja samo mislim da sam djevojka koja je na vrijeme shvatila prave vrijednosti DANAŠNJEG društva i kako učiniti život lijepim. Ne kažem da sam svetica, ali sigurno nisam ni drolja kakvom me smatraju. Od svoje 16-17 godine uvijek imam po 5,6 nekada i 10 paralelnih veza, najčešće sa starijim ostvarenim muškarcima koji znaju cijeniti djevojku poput mene.
Vjerujte mi da u pola slučajeva moj izlazak sa njima ne završi u krevetu kako svi misle. Vode me na večere, muziku, pričamo, plešemo naprosto uživam, sve besplatno još na kraju dobijem i lijepu svotu novca DA MI SE NAĐE. Sa svojih 25 godina već sam puno toga ostvarila. Evo recimo prije mjesec dana sam slavila rođendan i od svih sam dobila izuzetno skupocjene poklone, da ne pišem cifre jer nije umjesno, ali sigurno je vrijednost jednog dobrog automobila, naravno polovnog, da se ne pomisli da sam neka milionerka.
I na kraju, zašto trošiti vrijeme na sva učenja raznih fakulteta kada nam je Bog dao sve što je potrebno da se prstom ne makne, a da se uživa u životu. Samo se treba na vrijeme riještiti predrasuda i glupog konzervativnog i staromodnog razmišljanja, a onda je sve lakše.

Nema komentara:

Objavi komentar