nedjelja, 7. siječnja 2018.

ISPOVEST: Majka je napustila mene i tatu i udala se za nekog čoveka koji joj je sredio papire za inostranstvo…



Majka je napustila mene i tatu i udala se za nekog čoveka koji joj je sredio papire za inostranstvo. Moj tata je radio za minimalac i uvek sam bila ljubomorna na ostalu decu što imaju igračke i bolju garderobu od mene. Od moje 13-te godine tatin prijatelj kada bi nam dolazio u goste ostavljao bi mi neku čokoladu i neku paru.
Meni bi bilo jako drago zbog toga, ali tati to nismo smeli govoriti jer je on bio jako strog po tom pitanju i nije primao novac od nikog iako je krpio kraj sa krajem. Davao mi je tako pare godinama a kada sam napunila 17 krenuo je da dolazi u posetu i kada bi ja bila sama kući a tata na posao. Bio mi je drag, ipak sam bila dete i nisam znala da ima loše namere. Tako me jednom odveo u sobu i imali smo se*s, desilo se skroz neočekivano a ja sam mislila da to tako treba i nisam se protivila. Kada sam postala punoletna samo sam se spakovala i udala se za njega jer mi je on tako rekao da treba.
Nisam imala majku pa da razgovaram sa njom o tome i da mi kaže kako brak nije igra, a sa tatom o tim temama nisam ni smela da progovorim. Sada sam već 10 godina u braku sa tim čovekom, imamo troje dece, on pije i skita po kafanama, batine trpim kad je nervozan i nemam gde da odem. Sad mi ostaje samo da razmišljam o tome kakav bi mi život bio da sam rekla “ne”.

Nema komentara:

Objavi komentar