subota, 6. siječnja 2018.

ISPOVEST: U braku sam 5 godina sa covekom iz interesa. Imućan je, vozi porse…



U braku sam 5 godina sa covekom iz interesa. Imućan je, vozi porse, ima tri butika, dve menjačnice, i jednu stambenu zgradu. Pored svog bogastva ima mikro penis 8cm u punoj erekciji.
Kada sam shvatila kroz par noci, da bih menjala njegovo bogasto za veći ku**a* konačno sam otvorila oči da bih videla da nije sve u parama. Vremeno upoznam njegovog kolegu, zaljubim se, ali ništa nisam rekla da ne uništim prijateljstvo i moj brak. Pre mesec dana kada sam menjala supruga u firmi on mi je priznao da se sve vreme osećao isto kao i ja, ima isti strah. Usledio je najlepši mesec dana mog života, ujedno i mesec koji mi je vratio želju za životom.
Ovo pišem, jer predivne provedene hoći u hotelu nose uspomene u meni, jednostavno neizmerno ga volim, ali sam previše  bila stidljiva da mu priznam. Tih mesec dana zasitio me se*som, konacno sam se osetila kao prava žena. HVALA MU!

Nema komentara:

Objavi komentar