petak, 5. siječnja 2018.

ISPOVEST: Radim u jednoj vecoj kafani. U 20-tim sam godinama i smatram sebe zgodnom plavusom…



Radim u jednoj vecoj kafani. U 20-tim sam godinama i smatram sebe zgodnom plavusom, a moje kolege, oni su svi stariji od 35. Smesno mi je kako se uvek takmice ko ce sesti do mene za stolom. Imamo jedan poslovni WC u prizemlju,
prozor WC gleda u dvoristu svako ko prodje moze da vidi sta se unutra desava. Juce sam iznosila robu i bila sam videla kolegu kako je orano zadovoljavao drugog kolegu koji je bio uvek dobar prema meni, uvek mi se upucao nisam nikad sumnjala da je pe*er, ali sam bila iznenadjena reakcijom kada su obojica pogledali u mene.
Otisla sam bez reci i suzdrzavanja da se ne smejem. Jednostavno mi je smesno kako su u nekim stvarima neki muskarci isti kao mi zene.

Nema komentara:

Objavi komentar