utorak, 9. siječnja 2018.

ISPOVESTI: Upisao sam fakultet jer moram. Uvijek sam bio odličan ili vrlo dobar učenik, znam da sam…



Upisao sam fakultet jer “moram”. Uvijek sam bio odličan ili vrlo dobar učenik, znam da sam sposobna i inteligentna osoba i ništa mi nikada nije bilo teško, ali shvatio sam da fakultet nije ono što ja želim.
Fakultet sam upisao kako bih se mogao zaposliti, iako znam da diploma ne garantira posao odmah nakon faksa, ali eto, napravio sam grešku i upisao sam i završio opću gimnaziju. Počeo sam shvaćati da su razlog mom upisivanju fakulteta najveći razlog zapravo roditelji i obitelj…
…oni su bili razlog i mog upisivanja gimnazije.
Svi su mi uvijek govorili da sam pametan i vidjeli nekakav potencijal i sve ovo radim velikim dijelom kako ne bih njih razočarao, da ne bi bilo onoga “Kako je ovaj mogao završiti fakultet a ti nisi?”. Pao sam u izrazito jaku depresiju i polako pucam po šavovima. Želim već polako početi stvarati nešto svoje, mlad sam i želim već sad krenuti, ne želim 5 godina trunuti u depresiji i biti trošak obitelji. Ne znam što da radim…teško mi je.

Nema komentara:

Objavi komentar