nedjelja, 21. siječnja 2018.

Prije godinu i pol muž mi je često putovao. Imao je takvu vrstu posla, nije ga znalo biti danima.

Image result for Prije godinu i pol muž mi je često putovao. Imao je takvu vrstu posla, nije ga znalo biti danima. I tih njegovih putovanja je bilo sve više i posumljala sam da me vara. Znala sam da mu je posao putovati, .....

Prije godinu i pol muž mi je često putovao. Imao je takvu vrstu posla, nije ga znalo biti danima. I tih njegovih putovanja je bilo sve više i posumljala sam da me vara. Znala sam da mu je posao putovati, ali stvarno ga nije bilo puno, a kad bi se vratio doma bio je potpuno bez volje. Sve mi je upučivalo da ima drugu. Sve stvari kad sam sagledala izgledalo je tako. Postala sam paranoična. Gledala sam mu poruke na mobitelu, poregledavala poštu i račune i to se činilo sve uredu, ali mislila sam da je mogao brisati poruke i imati tajne račune. Ali najviše je bilo čudno njegovo ponašanje. Bio je bez volje. Nije mu se dalo pričati, naši fizički kontakti su se smanjili i sve što je bilo normalono između dvoje ljudi je nestalo. I on je jako atraktivan muškarac i žene padaju na njega u to sam sigurna i to sam vidla kako ga gledaju. Znam da je prije mene i bio veliki ženskaroš pa sam mislila da ga to još uvijek drži. I došla sam do tog trenutka da pričam s njim i onda je nastala prava svađa.
On me uvjeravao da sam si sve umislila, ali meni njegove riječi nisu bile dosta. Ne znam da li sam poludila i ne znam što me u to vrijeme dovelo u sve te sumlje, ali ja sam ga ostavila. U velikoj svađi mi smo se rastali. Da, bila sam odurna prema njemu. I toliko sam odvratne riječi rekla da ih ne mogu ni izgovoriti više. Znam da sam ga jako povrijedila. I najviše je podivljao kad je saznao da sam mu kopala po stvarima i mobitelu. A pogotovo moje nepovjerenje. Ono najgore na kraju ispalo je da me stvarno nije varao i da mu je taj period bilo teško na poslu. Zato je bio toliko povučen u sebe. Nije znao da li će ostati na poslu ili ne. Odnosno masovno su djelili otkaze pa se on više trudio da ostane. Bila mu je cijela frka. Nije htio izgubiti posao jer on u svojoj struci bi mogao teško ga opet naći. I spominjao mi je to kad sam ga ostavljala, ali ja mu nisam ni riječi vjerovala.
Zapravo u tom trenutku sam bila toliko sigurna da me vara da to nisam ni htjela čuti. Na kraju je sve bilo istina što mi je rekao o poslu. Ta svađa je toliko daleko otišla da mi nije htio oprostiti. Sve sam pokušala da mi se vrati i pokušavam već to dugo, ali bez ikakvog pomaka. A ja proživljavam prestrašne trenutke. I to što sam bila u krivu i to što sam mu sve rekla. I ne krivim ga što se ljuti na mene, ali ne znam zašto mi ne da bar šansu da mu objasnim. Poludit ću. Izgubila sam svoje sve i ne znam kako dalje. Što da radim? Ima tko savijet? Pomozite ljudi plizzz

komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar