utorak, 9. siječnja 2018.

Kroz nedjelju dana pozvao sam je i na večeru. Naravno da je pristala, jer je niko neće, zato što je stara. Živjela je…



Slobodan sam, pomalo lud kažu, volim izazove i dobar provod u životu. Na fejsbuku sam bio kada mi je sinula jedna luda ideja. Našao sam neku staru ženu i javio joj se. Prosipao sam joj priču koju takve žene vole da čuju.
Kroz nedjelju dana pozvao sam je i na večeru. Naravno da je pristala, jer je niko neće, zato što je stara. Živjela je nekih 100 kilometara od mene. Kroz tih nedjelju dana trebao sam za Njemačku na godinu dana.
Tako smo se nas dvoje dogovorili i našli u jednom restoranu. Naručili smo večeru, ja naručio i skupo vino, skupo jelo. Račun je otprilike bio oko 100 eura. Kada smo večerali i popili vino, rekao sam joj da moram izaći ispred kako bih telefonirao.
Tada sam izašao i više se nisam vratio unutra. Ispalio sam tu staricu jer je imala mnogo novca, pa neka onda plati i račun.

Nema komentara:

Objavi komentar