subota, 6. siječnja 2018.

ISPOVEST: Prije 2 mjeseca sam počeo da spavam sa mojm snajom…

ISPOVEST: Prije 2 mjeseca sam počeo da spavam sa mojm snajom…

Prije 2 mjeseca sam počeo da spavam sa mojm snajom, ženom mog starijeg brata. Imam 24 godine i desilo se sasvim slučajno, prvi put, a nakon toga mi je priznala da se duže vremena palila na mene tako da smo nastavili. 2-3 odonsa sedmično i nije nam bio problem jer živimo u istoj kući.
Prije 10-ak dana mi je priznala da ima još jednog ljubavnika i da bi željela da u isto vrijeme bude i sa obojicom. Iskreno, malo mi je odvratno dijeliti krevet sa muškarcem, ali pristao sam. Obzirom da je bila specifična situacija ja i bratova žena juče smo otišli smo u hotel, a nakon nekih pola sata stigao je i taj njen ljubavnik. Nije mi željela reći o kome se radi, a kada sam otvorio vrata da uđe šokirao sam se kada sam vidio mog rođenog oca. Prvo sam pomislio da nas je razotkrio, gledao sam okolo gdje je brat i baš sam se ušlašio, a onda je tata rekao… “Šta si se ukipio, ulazi unutra da snaja ne čeka… naljutiti će nam se!”
Tada mi je bilo jasno, TATA JE NJEN DRUGI LJUBAVNIK! Odvratan osjećaj, pogotovo kada sam kasnije saznao da se on i snaja znaju mnogo duže i da se snaja udala za brata samo kako bi bila blizu tate. 7 godina su u vezi… Ženim se za 3 mjeseca i crv sumnje je proradio, šta ako je i moja vjerenica tatina ljubavnica. GLAVA ĆE DA MI EKSPLODIRA OD MUKE. Ako ništa kada se oženim sigurno neću živjeti u našoj porodičnoj kući!

komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar