utorak, 2. siječnja 2018.

ISPOVEST: Volim svoju devojku, ali je želim prevariti sa njenom drugaricom koja mi je više privlačna…



Volim svoju devojku, ali je želim prevariti sa njenom drugaricom koja mi je više privlačna, ona je takođe u vezi, ali čini mi se da njoj to ne smeta, več nekoliko dana je izazivam porukama šta bih joj radio da je pored mene gola u krevetu i priznala mi je da sam je jednom tako uzbudio samim rečima
 da se nije mogla suzdržati, završila je to veče je*ajući se sa jednim zajedničkim prijateljem, jer je njen dečko bio na poslu a ja sam bio sa devojkom u dnevnu sobu gledali smo tv.. Moja devojka nema pojma o tome, nezna šta radim niti šta planiram, ako i sazna za prevaru ja ću je izvredjati i govoriti joj da sam to uradio da bih joj se osvetio jer je ona mene prevarila (iako nije).
Ako pokuša da me ostavi ja ću joj zapretiti da ću postaviti njene gole slike na internetu (ipak je volim i ne želim da ode od mene). Neka me onda osudjuje koliko hoće, radim to jer mi je zabavno… i opet bi, i opet ću.

Nema komentara:

Objavi komentar