petak, 5. siječnja 2018.

ISPOVEST: Upisao sam se u teretanu jer sam slab na žene u…



Pozdrav svima. Imam 32 godine i zaposlen sam. Inače dolazim iz fine obitelji i dobro sam odgojen. To govorim jer ne želim da mislite da sam neki luđak odmah. Normalna sam osoba, ali imam tu jednu slabost. Prije sam se bavio raznim sportovima, ali nisu uključivali da i u tom sportu ima žena. Frend me prije dvije godine odfurao u teretanu, kao probni trening i što da vam kažem ja sam ostao u transu. Izgledao sam kao da nisam nikad vidio ženu.
Inače nisam oženjen, ali često se viđam sa ženeama tako i da u tom pogledu nisam luda osoba. Onaj dio koji je potreban muškarcu dobijem tako da nisam u nekakvoj krizi. I tako kako sam odradio taj probni trening u kojem nisam se mogao skoncentrirati uopće na bilo kakvu vježbu nego sam samo slinio po treretani ja sam odlučio ostaviti sve ostale sportove koje sam prije trenirao i upisao samo teretanu. Krenuo sam i bio sam totalni frik. Bio bi poslije posla po 3 sata tamo. Čak i više ponekada. Već su me i treneri čudno gledali. Samo sam čekao kad će me izbaciti van. Toliko sam zujao naokolo. Moram priznati da žene nisu imale toliko problema s tim jer sam pokušao biti što manje upadljiv. Kao vježbam, a zapravo gledam. Ali tu je nastao problem jer jedna je skužila. Bilo je preneugodno. U detalje svađe neću ići jer bi onda previše otkrio. Ali bilo je deranja, bacanja stvari ma svega. Otišao sam iz te teretane da ne postane još gore. Ipak su me tamo doveli moji poznanici pa da još s njima nemam problema.  Tako sam odlučio da moram napraviti taktiku. Išao sam u teretanu ujutro i navečer. I to različitu.
Bio je to odličan plan. Rasporedio po svakoj koliko ću biti da mogu uživati u tim ženskim tajcama. Joj kolko je meni to napeto. Sad sam smanjio i to dosta jer sam upoznao djevojku s kojom kolko sad stvari stoje mogao bi se oženiti, ali mislim da kad se oženim da ću opet morati jer nemrem bez toga. Stvarno nisam lud, svi mi imamo neke slabosti. Ja nikoga ne napadam samo gledam, znam da to nije baš genijalno.

Nema komentara:

Objavi komentar