utorak, 2. siječnja 2018.

ISPOVEST: Osećala sam se grozno sada se OSECAM ODLICNO jer iskoriscavam decka jer je bogat…



Osećala sam se grozno sada se OSECAM ODLICNO jer iskoriscavam decka jer je bogat. Iako ima I sestru on dobija sve od oca i tatin je ponos. Bukvalo ga iskoriscavam jer ima sve, kada odemo da kupimo donji ves da bi bila sexy za njega natrpam mu punu korpu garderobe.
Posle se žalim da mi kosa ne valja, pa u njegovom trošku je ofarbam i posle zavodim skromne momke po diskotekama. Pola godine smo zajedno prevarila sam ga više od 15 puta. Spavam sa svakim koji mi se dopadne i posle se*sa ih odjebem. Sa mojim deckom ne spavam uvek nadjem neki izgovor. Kad mu je bas do se*a, ja ga rucno ispraznim…
On je prelep decko extra gradjen. Moze imati koju god oce. Ali on eto trci po mene ladno ga spustim pred svima vredjam ponizavam varam a on sve cuti I trpi.

Nema komentara:

Objavi komentar