utorak, 2. siječnja 2018.

ISPOVEST: KAKO SAM NAPRAVIO UDATOJ ŽENI DETEEE…



Prije par godina, otišao sam solo u kino pogledat film. Imao sam previše vremena pa zašto ne. Čini mi se da je bilo baš ljeto, a svi na moru. Ne sjećam se više ni koji film je bio. Uglavnom čekao sam u redu za kokice i ispred mene je bio jedan simpatičan par. Super ljudi, pristojin i nekako smo počeli pričati u tom redu i kako je kino bilo prazno sjeo sam se s njima i tako se sprijateljili. Poslije kina smo otišli na piće i došli do teme kako je je on sterilan i ne može imati djecu i kako im je to već godinama problem i strašno frustrirajuća situacija.
Par dana kasnije došla poruka od njih da se nađemo na večeri. Rekao sam zašto ne, stvarno simpatični ljudi nemam ništa u planu i eto došlo je do tog čudnog pitanja i trenutka. Nisu puno odugovlačili i odmah kod predjela me pitali da li bi htio napraviti njoj dijete. Bio je stvarno šok. Nisam se baš snašao, ali bilo je odmah pitanje zašto baš ja? Rekli su da im se ja činim kao privlačna, inteligentna i osjećajna osoba i koliko god mi je to laskanje odgovaralo u tom trenutku ovo pitanje me totalo izbacilo iz normale. Prošlo je par mjeseci mojeg razmišljanja i rekao sam može. Nalazio sam se sa tom ženom tako neko vrijeme i imali smo se*s. Nakon nekog vremena nazvala me i rekla da ima novosti i da je trudna. Našli smo se i bili smo presretni, plakali smo od sreće. Oni su napokon dobili šansu da postanu obitelj. Bilo mi je stvarno drago. Odlučio sam se nakon svega distancirati od tog para, makar mi je bilo teško jer su stvarno bili odlični ljudi, ali tako je bilo najbolje.
Jednostavno da sam ostao s njima u kontaktu siguran sam da ne bi funkcioniralo naše druženje pa bolje se rastati u miru.Siguran sam da bi me mnogi osuđivali zbog toga, ali nisam to napravio zbog seksa, nego stvarno sam htio pomoći tim ljudima, to im je doista bio veliki problem s kojim su se dugo mučili. A tek kad sam vidio sreću kad su saznali da će postati roditelji, bio sam siguran da sam napravio pravu stvar.

Nema komentara:

Objavi komentar