subota, 6. siječnja 2018.

ISPOVEST: Moja žena misli da sam SE*S MAŠINA, ubeđena je da moj piša ima dovoljno krvi da je ispuni u krevetu…

ISPOVEST: Moja žena misli da sam SE*S MAŠINA, ubeđena je da moj piša ima dovoljno krvi da je ispuni u krevetu…

Moja žena misli da sam SE*S MAŠINA, ubeđena je da moj piša ima dovoljno krvi da je ispuni u krevetu. Sek*samo se 2-3 sata i nakon se*sa imam upalu stomačnih mišića. Voli kad legne raširenih nogu pa prepusti meni ja tad dam sve od sebe samo da ne ode komšiji.
Neki dan vracam se sa posle i čujem razgovor izmedju nje i njene frendice, povučem ručnu i sakrijem se kod ormara da malo prisluškujem. Moja žena rekla da sam se*si mašina da pored mene ne želi drugog čoveka ja sam bio ponosan na reči moje supruge.
Onda sam čuo da njena frendica ima nekoliko švalera i baš sam zastao na trenutku i razmišljao da moj trud u krevetu nije bio uzalud….

Nema komentara:

Objavi komentar