ponedjeljak, 25. rujna 2017.

ISPOVEST: Devojka mi je loša u krevetu. Ne zna ništa, uplašena je, jednom zamalo da me gadno povredi…



Devojka mi je loša u krevetu. Ne zna ništa, uplašena je, jednom zamalo da me gadno povredi. Meni je to smetalo jer znam da je bila sa bivšim momkom pet godina i znam da joj nisam prvi i sve mislim ona to namerno radi.
Par puta sam joj rekao i rastužio je i nije mi bilo žao. A onda smo jedno veče popili i ona počne da mi priča o bivšem dečku. Da je bio hladan i distanciran, nije hteo odnose. Nije hteo da se grli i mazi. Namerno joj je uništavao samopouzdanje vređanjem kad bi se povela tema o intimnim odnosima. Imali su odnose svega tri puta za sve to vreme! Ljudi moji osećao sam se kao najgori ološ! Sad je razumem i obećao sam i njoj i sebi da ćemo sve to da ispravimo.
Bio sam egocentričan i nisam shvatao da nisu svi imali sreće s bivšim partnerima kao ja i da dužina veze nije isto što i kvalitet.

Nema komentara:

Objavi komentar