četvrtak, 21. rujna 2017.

ISPOVEST: Pre mesec dan sam saznala da sam se nekada svidela dečku koji ni se sada sviđa…

ISPOVEST: Pre mesec dan sam saznala da sam se nekada svidela dečku koji ni se sada sviđa…

Pre mesec dan sam saznala da sam se nekada svidela dečku koji ni se sada sviđa, nakon rastanka iste večeri sam ga pitala o toj temi rekao je da mi može biti samo prijatelj i ništa više da nije spreman. Ceo svet mi se srušio.
Otišla sam u kupatilo i brijačem isekla vene. Kada su me ujutru našli u lokvi krvi i odvezli u bolnicu jedina stvar koju sam želela bio je on. Svi naši sastanci bili su mi pred očima. Dan nakon što sam izašla iz bolnice on me je nazvao da se vidimo i ja sam pristala. Kada smo se vidli imao je samo da mi kaže kako možemo biti prijatelji i kako me voli kao sestru i kako će zauvek biti tako,pohvalio mi se da ima devojku. Sakrila sam ruke, i rekla mu drago mi je.
Otišla sam kući sa suzama u očima. Nikada mu nisam priznala da ga volim, nikada ni neću. Dok je on srećan i ja sam, srećna sam i kada ga gledam s drugom, bitno je samo da se on smeje.

Nema komentara:

Objavi komentar