nedjelja, 17. rujna 2017.

ISPOVEST: Kako sam bliži ženidbi i nekako mirnijem načinu života,bolje reći života sa jednom ženom, nekako imam želju da podelim sva moja iskustva sa nekim…



Kako sam bliži ženidbi i nekako mirnijem načinu života,bolje reći života sa jednom ženom, nekako imam želju da podelim sva moja iskustva sa nekim. Nekako se pri svakom drkanju setim neke od svojih avantura. Pre svog prvog iskustva , bilo tu ljubljenja , vatačine u mraku sa raznim devojcicama iz škole itd. Onda su došli izlasci i nedgde u svojoj 17- godini upoznao nju. Ema. Bila je iz susednog mesta , sve godine starija od mene. Upoznali kako to glavnom biva, preko zajedničkih prijatelja. Bila je starija od mene dva godine. Nije nam to nikad smetalo. Pomalo stidljiva devojka iz patrijahalne porodice . Ono što je kod nje uvek bilo uočljivo su bile njene lepe i velike grudi. Volele je skoro od početka , da joj zavučem ruke ispod majice i da ih diram , blago stiskam , mazim po bra*avicama.
Kad god bi ostali sami, ruke bi mi završile na njenim si*ama. Jednom prilikom , bili smo kod nje. Sećam se da je tada bila neka utakmica na kojoj je za vreme meča nestalo struje. Ništa bolje nije bilo ni kod nas, par minuta kasnije ostali smo u mraku. Počeli smo da se ljubimo , po prvi put sam joj svukao majicu ispod koje nije imala gru*njak. Pocela je da mi zavlaci ruku u nogavicu bermuda , dolazila je do centimetar od mog uveliko tvrdog ku*ca ali ga nije dirala. Bio sam na*aljen kao nikad u životu. Nosila je neku suknju, zavukao sam joj ruku ispod i pomazio pi**icu preko tkanine. Stresla se… priznala mi je da je nevina … Pri tome začula su se ulazna vrata . Majka joj se vratila kući, a naše nade da ćemo nešto više da uradimo su pale u vodu…Prošle su nedelje do sledeće pogodne prilike. Ovoga puta kod mene . Kako sam sam na spratu i imao mogućnost da zaključam sobu , nije bilo straha da će neko da udje… Nastavili smo gde smo ranije stali … Uživao sam u njenim prelepim,velikim si*ama . I danas zamisljam kako je uhvatim u šaku i većina “kipi” okolo. Moja šaka je bila mala za veličinu. To veče, prvi put me je uhvatila za ku**c, koji je celo veče bio tvrd i sluzam. Imao sam osećaj da sam ovl*žio više od nje. Svukli smo se ,ostao je na nama samo donji veš..tj gaćice… krenula je dole.
Mislio sam da će ga staviti u usta …ali ne. Završio je izmedju njenih sisa… Volela je da joj se sa si*ama bilo šta. Verovatno je jedva čekala da medju njih stavi i ku*ac. Počeo sam da je je**m medju si*e. Ona ih je držala sa strane, pritiskala jednu uz drugu. Kako mi je ovo bio prvi put, mislim da nije prošlo ni minut do mog pr*anja. Sprema je prsnula u vis i po njenin sisama… Bilo je fantastično. U totalnom transu , nisam ni primetio kada je svukla gaćice … sela na mene i namestila još uvek tvrd kurac na ulaz u nevinu pi**icu.Spuštala se polako , pojavila joj se na licu bolna grimasa , ali nije odustajala …Malo po malo , nabila se do kraja… Počela je da ubrzava… Dohvatio sam je za si*e… Uspravio sam se i počeo da joj sisam bra*avice. Čuo sam joj uzdahe… Nije joj trebalo mnogo da svr*i… ostala je da sedi na mom joj tvrdom ku*cu….. glava joj je bila na mojim grudima. Oboje smo bili zadihani. Bio je izvanredno prvo iskustvo za oboje. Svaki naredni put kad smo se videli imali smo s*x. Bilo je sve bolje. Svr*avao sam joj po sis*ma skoro svaki put . Je*ali smo se cak i u njenom stepeništu zgrade A onda … moja dobra drugarica mi se poverila ….ali o tome u narednoj priči.

Nema komentara:

Objavi komentar