petak, 15. rujna 2017.

ISPOVEST: Ne znam da li sam ja jedina luda medju svim ženama ili neka bolest ušla u mene…



Ne znam da li sam ja jedina luda medju svim ženama ili neka bolest ušla u mene. On je muž moje najbolje prijateljice uvek sam ga vidjala dok sam sa prijateljicom ispijala kafu.
Uvek je bio hladan prema meni, nikad nije pokazao da mu se svidjam. Jednog dana prijateljica otisla da potopi kupus, rekla da će brzo doći da je sačekam u sobu. Ja sam sedela, on je došao… došao je on, štipkao me za kosu, rekao kako sam dobra ribica i otvoreno mi rekao da želi samo kres kombinaciju na koju sa pristala ili ipak on.
On koji je zaljubljen i voli tamo neku ženu Natašu, ona moja najbolja prijateljica iz srednje škole IZDALA SAM NAJBOLJE PRIJATELJSTVO ONOG TRENUTKA KADA SAM PRISTALA NA KRES KOMBINACIJU

Nema komentara:

Objavi komentar