petak, 15. rujna 2017.

ISPOVEST: Moj dečko voli pune usne kod cura, a ja imam tanke…



Moj dečko voli pune usne kod cura, a ja imam tanke. Nikad mi to nije nabijao na nos ili mi davao manje pažnje radi toga. Pogotovo me ne vara, vjeran je i dobar muškarac maksimalno. Neki dan u šali mi je predložio da stavim hijauron u usne.
Malo me naljutilo kao ženu jer sam svjesna tankih usana i mali kompleksić je to. Poslije sam se ohladila i razmislila zašto ne. On stvarno i mislio tako, platio je sve i zadovoljni smo oboje rezultatom.. Prijateljice me osuđuju jer kao radim za njega sve to, loš utjecaj na mene, a čovječe 4 godine smo u vezi…. Očigledno je da su ljubomorne, jer su i same znale da mi je to kompleksić, a prije toga nisam imala ni motivaciju da to uradim.
Nisu mi jasne te cure s toliko ljubomore. Kako ja njima nikad ne dramim kad ih momci izvode, časte, kupuju im, paze ih, drže do njih, a one meni tako ? Baš sam razočarana u njih !

Nema komentara:

Objavi komentar