utorak, 19. rujna 2017.

ISPOVEST: Izlazio sam godinu dana sa devojkom starijom sest godina od mene. Radili smo zajedno, ne znajuci njenu proslost koji je vesto krila od mene…



Izlazio sam godinu dana sa devojkom starijom sest godina od mene. Radili smo zajedno, ne znajuci njenu proslost koji je vesto krila od mene izadjem sa njom, kako je vreme odmicalo nasa veza je cvetala,
trazila je od mene mnogo seksa sto me sa neke strane zabrinjavalo, nikad nije htela kondom da koristimo… isli smo zajedno na letovanja, zimovanja, vencanja prijatelja. Odlucimo zajednicki zivot u iznajmljenom stanu. Pored mesecne kirije za stan placao sam njen kredit od 20000e, rate po bankama. Jedne veceri nasao sam u sobi izvestaje od ginekologa i njenog abortusa, abortusa ? Da, dobro ste procitali.
Posle dugog pricanja oprostio sam abortus i nastavio dalje, kako su dani prolazili njena proslost je isplivala na vrhu, nije bio jedan abortus nego sedam. Tazio sam da se promeni, rekla je ne mogu biti nesto sto nisam i otisla…

Nema komentara:

Objavi komentar