ponedjeljak, 25. rujna 2017.

ISPOVEST: Do neki dan sam mislio da sam sretno oženjen. Sve je bilo naizgled savršeno, moja supruga velika vjernica, pobožna, zamotana me totalno razočarala…



Do neki dan sam mislio da sam sretno oženjen. Sve je bilo naizgled savršeno, moja supruga velika vjernica, pobožna, zamotana me totalno razočarala. U subotu sam trebao da idem na neki seminar, ali je let otkazan te sam se iznenada vratio kući, gdje me dočekao takav šok da nisam mogao svojim očima, a i ušima da vjerujem.
Moja pobožna supruga, VJERNICA se divljački… sa našim komšijom. Nisam znao šta da radim, izašao sam iz kuće, sjeo u auto i vozio se, da se smirim, da ne napravim neki belaj. Tada sam odlučio i otišao do apoteke, kupio neke tablete za potenciju i rebreste prezervative. Kada sam došao kući komšija je već bio otišao, a supruga se baš iznenadila. Bila je vidno isvcrpljena od sjelodnevne akcije, a tada sam i ja nasrnuo na nju. Pokušavala se oduprijeti, kao nije dobro, ali nisam mario za to. Po prirodi sam prilično obdaren, ali u kombinaciji sa tabletama i “specijalnom” navlakom učinio sam da plače od bola i da moli da prestanem. Skoro 2 puna sata sam se iživljavao, bolje rečeno kažnjavao je, a prestao sam kada sam shvatio da je DOLE toliko “upaljena” da bi svakog trenutka mogla da pusti krv.
Sa njom ne namjeravam da nastavim život, ali trpiti ću još neko vrijeme kako bih još barem 4-5 puta mogao na ovaj način da je kaznim, a onda vidjeti ću šta dalje. Nisam mislio pisati, ali komšija je druge vjere, NEOBREZAN… baš se grozno osjećam 🙁

Nema komentara:

Objavi komentar