nedjelja, 17. rujna 2017.

ISPOVEST: Sramim se same sebe kad se sjetim s kakvim sam budalama spavala…



Sramim se same sebe kad se sjetim s kakvim sam budalama spavala samo zato sto mi je stvaralo pritisak sto svi na faksu pricaju o seksu, a ja sam jos bila nevina pa odlucila spavati s nekim random likom samo da ne budem vise crna ovca u drustvu.
U pocetku mi se svidio taj neobavezni seks zato sto sam razmisljala da ako do faksa nisam nasla decka, necu ni kasnije pa za koga onda da cuvam nevinost, samo propustam cari studentskog zivota.
Tek sam kasnije, kad sam se malo smirila, shvatila da nije bitno misljenje drugih, i to prolaznih, ljudi i da je to koliko si partnera imao ili nisi imao licna stvar. Da ikako mogu, najradije bih vratila svoju nevinost, ali nazalost poslije je*anja nema kajanja. Osjecam se tako isprazno sada.

Nema komentara:

Objavi komentar