nedjelja, 17. rujna 2017.

ISPOVEST: Ovako, imam decka tri godine i planiram da se udam za njega. Nevinost sam izgubila sa njim…



Ovako, imam decka tri godine i planiram da se udam za njega. Nevinost sam izgubila sa njim, nije mi trebalo mnogo da pristanem da mu dam ONU STVAR.
Izgubila sam nevinost na bolan način, drugi put malo bolelo, treći put nisam osetila… cetvrti put svr*ila sam po prvi put i sve sam se vise palila na muskarce… onda sam pocela da se dopisujem sa puno muskaraca iskljucivo sa fejsbuka, davala sam im moj broj telefona dobijala pozive i sms, imala sam 15 kombinacija. Zivela sam kod momka u kucu i kad on zaspi odem u kupatilo i pricam sa nekim od njih zakazem vreme i mesto i provedem nezaboravnu noc. Drugovi od mog momka kad su me videli da vrtim oko prsta puno lepih momaka rekli su mome momku da ga varam i moj momak nije poverovao u price.
Onda je neko od njih poslao slike kako sedim u parku sa jednim momkom i moj momak mi rekao da mu dam moj telefon ja sam bila zatecena poruke nisam obrisala i on je video da se vidjam sa svima. Onda je rekao da se spakujem i da nestanem. Odmah sam se spakovala i otisla. Zivim sa majkom i sastavljam kraj sa krajem.

Nema komentara:

Objavi komentar