subota, 30. rujna 2017.

PRIJE DVIJE GODINE ME JE AUTO UDARILO PRI POVRATKU KUĆI DOK SAM ČEKALA AUTOBUS NA STANICI…

1-j

Prije dvije godine me je auto udarilo pri povratku kući dok sam čekala autobus na stanici.

Zimsko doba, mrak, i samo sam čula škripanje guma, međutim nisam se odmah osvrtala i u jednom trenutku kako sam se okrenula auto je bilo preda mnom i pokosilo me.

Nećete vjerovati, nisam se onesvijetila, a stanje šoka se nije odmah ispoljavalo pa sam u toj pribranosti nazvala svog oca.

Ljudi moji, on je stigao prije hitne pomoći.

Hitna kad je stigla i odvezla me, on je počeo da plače, i 4 sata dok su me previjali, stavljali gips, davali kojekakve inekcije, snimali, stojao je uz mene i plakao kao malo dijete.

Čini mi se da su mi bile bolnije njegove suze nego svaka modrica, rana i lom što sam imala…

Nema komentara:

Objavi komentar