petak, 22. rujna 2017.

ISPOVEST: Moja baba ima 58 godina i u selu je poznata kao najveća seoska drolja…



Moja baba ima 58 godina i u selu je poznata kao najveća seoska drolja. Nema muškarca sa kojim nije spavala i to je javna tajna, da tako kažem.
Deda se cijeli život pravio mutav, kao ništa ne zna i na žalost prije 3 mjeseca je preminuo, mislim čak i od muke koju je držao godinama u sebi. Iskreno baba mi je, ali je nikada nisam volio, nikada ništa prema njoj nisam osjećao. Juče me mama poslala da joj odnesem neku hranu, kucao sam ali nije se oglašavala. Obzirom da je bilo otključano ušao sam u kuću, a kada sam otvorio vrata dnevne sobe, šok, ugledao sam je izvaljenu u fotelji, bez odjeće na sebi. Grozan prizor pogotovo jer se bez stida dirala tamo dole i gurala prste, grizući donju usnu.
Ništa joj nisam rekao, okrenuo sam se i vratio svojoj kući. Ne mogu da vjerujem koja je to glupača. Svom rođenom unuku da uradi tako nešto, grozno, pogotovo što imam samo 16 godina. Mislim da gora baba ne postoji na ovome svijetu 🙁

Nema komentara:

Objavi komentar