petak, 29. rujna 2017.

Ispovijest: Novi automobil, ona i ja – vatreno krštenje na parkingu

Srodna slika

Ponekad je dobro pormijeniti mjesto na kojemu izmjenjujemo nježnosti upravo iz razloga što sve zajedno postaje puno zanimljivije.
Novi automobil bio je mjesto ‘zločina’ ovog para o kojemu je jedan naš čitatelj progovorio.
“Upravo sam kupio novi automobil, a moja ga partnerica još nije vidjela. Bila je na godišnjem odmoru i odlučio sam otići po nju na autobusnu stanicu, iako je dolazila u kasno u noć.
Javila mi se 15-ak minuta prije nego će stići, a ja sam upalio automobil krenuo na stanicu. Dočekao sam ju, a čim je izašla i čim sam ju vidio počeo sam se bolje osjećati. Bacila mi se u zagrljaj, pokupilo smo njezine torbe i krenuli prema automobilu.
Kad je ušla u automobil nasmiješila se i kao iz top izjavila: ‘Moramo ga krstiti.’ Toliko mi se svidjela ta ideja da sam odmah u glavi počeo vrtiti mjesta po gradu gdje bi mogli ići.
Parkirao sam na jedan polutamni parking i odmah se bacio na posao. Ljubio sam ju i brže svlačio jer nisam mogao dočekati da cijela stvar krene.
Izgleda je i ona sve to htjela, možda čak i više nego ja, jer me gurnula prema natrag, lagano otvorila svoja vrata i nadvila svoju glavu baš tamo gdje sam je želio.
Radila je to tako dobro da me lansirala do vrhunca u samo par minuta. Kad je sve bilo gotovo odmaknula se, dala mi maramicu i rekla: ‘E sad možemo kući.’ Pitao sam ju što je s njom, samo mi je uputila jedan pogled i ovu rečenicu: ‘Idemo sada kući, krevet je udobniji.”

Nema komentara:

Objavi komentar