subota, 23. rujna 2017.

Moj muž je znao da ga varam sa drugim, ali ništa mi nije govorio. Taj dan me



Moj muž je znao da ga varam sa drugim, ali ništa mi nije govorio. Taj dan me pratio do stana mog ljubavnika i ubrzo nakon što smo počeli začula sa lupa na ulaznim vratima.
Moj ljubavnik je otišao da vidi ko je, a tada je moj muž bukvalno uletio u stan i počeo da psuje. Moj ljubavnik ga je tada onako kulturno pozvao da nam se pridruži i da uživa u životu, te je meni prišao i pred njim me počeo ljubiti i milovati. Gledala sam i nisam mogla da vjerujem, MOJ MUŽ SE POČEO RASPREMATI I UBRZO SAM BILA U SENDVIČU…Prvi put u mom životu sam bila sa dvojicom i neću pamtiti po dobrom. Punili su me naizmjenično, a u nekim trenutcima i zajednički tako da sam skoro 2 sata bila AKTIVNA, ono nisu me želili, pogotovo moj muž, bio je baš agresivan i grub. Poslije toga sam bukvalno bila slomljena, iscrpljena i sve me bolilo i mišići i utroba i sve moje rupe.
Nakon toga me muž više nije puštao u njegov stan, podnio je zahtjev za razvod i na kraju smo se razveli. Prošlo je više godina od tada i nikada mi neće biti jasno zašto je to uradio, zašto nam se pridružio taj dan…

Nema komentara:

Objavi komentar