petak, 22. rujna 2017.

ISPOVEST: meni obećaju da će kako koja od njih napuni 18 godina spavati sa mnom i da će mi dati…



U kući do moje živi samohrana majka sa dvoje kćerke, od 17 i 19 godina. Teška su sirotinja, prije 4 godine ta žena se teško razbolila, prikovana je za krevet i nedugo nakon toga njen muž je napustio i nju i djevojčice.
Jedva sastavljaju kraj sa krajem, bukvalno preživljavaju. Ja sam prije dvije godine pozvao te sada već djevojke i ponudio im da ih izdržavam, i njih dvije i njihovu majku, ali da one meni obećaju da će kako koja od njih napuni 18 godina spavati sa mnom i da će mi dati svoju nevinost. Od prošle godine sam počeo da spavam sa ovom starijom, a za par mjeseci i mlađa puni 18. Da ne lažem, zadovoljstvo mi je biti sa nekim poput njih, ne zato jer su mlade, već osjećaj da su nevine, čiste, da nisu bile ničije nikada prije mene je stvarno nešto nevjerovatno. Međutim to nisam uradio isključivo radi sebe, već više kako bih te dvije dobre i poštene djevojčice zaštito od kojekakvih muškaraca i da slučajno ne izgube nevinost prije 18. godine.
Meni je 47 i sigurno im druženje ovog tipa sa mnom može donijeti više koristi nego loših stvari, PLUS obećao sam im objema kada se budu udavale da ću im platiti operacije vraćanja djevičanstva, tako da će u brak obje ući za svog voljenog muškarca kao nevine i čiste. Mislim da zaslužujem pohvale, jer mislim da sam spasio 2 mlada života od ulice i svega što ulice nosi sa sobom.

Nema komentara:

Objavi komentar