petak, 15. rujna 2017.

ISPOVEST: Radim do pola 10. i posle posla or**no zadovoljim sefa…



Radim do pola 10. i posle posla ora**o zadovoljim sefa koji me nagradjuje povisicom. Muz je trebao da dodje po mene da me odveze medjutim morala sam da slazem da cu svratiti kod prijateljice.
Pozajmila sam tu noc biciklu od firme i vracam se sa posla biciklom i posto jako daleko zivim od posla treba mi najmanje pola sata do kuce. Medjutim zbog dugog svetla automobila uperenih u mene nisam videla dobro stazu i upadnem u jarak dubok dobrih 5,6 metara. Sva se izlomim. Mrak,nigde nikog.
Travurina u jarku,ja nmg da se popnem nikako a nemam kredita da nazovem nekog u pomoc. Nekako sam se iscupala odatle,bicikli ostavila tamo. Dosla kuci prljava,krvava oko 1 ujtru. Moj muz igra igrice na kompu,nije ni primetio da kasnim. Sutradan sam otisla a on i dalje ne shvata gde je problem.

Nema komentara:

Objavi komentar