petak, 29. rujna 2017.

Ispovijesti: Kada je noćni izlazak neplanirano završio u tvom krevetu

Srodna slika

Nismo se vidjeli već neka dva mjeseca i od same pomisli na tebe tijelo mi drhti. Nemoguće je to opisati, ali isto tako i nezamislivo doživjeti  strast koja nas spaja s nekim drugim.
Vikend, petak navečer … šalješ mi poruku. Nagovaraš da se vidimo, a ja usred dobrog partya. Ne bi propustili niti jedno niti drugo. Suzdržavam se do kasnih jutarnjih sati i pristajem da te vidim. Čekao si me iza ugla kafića u kojem sam provela noć. Kada sam ušla u automobil, presjekao me tvoj pogled pun želje da me imaš. U jednom poljupcu poljuljao si moju ravnotežu i nisam mogla dočekati da stignemo tebi.
Ulazimo lagano u sobu, pališ svijeću. Oko nas mrak i tišina… Legla sam na stomak u odjeći, jedva sam stigla skinuti čizmice. Već si me ljubio po vratu, dok sam se pod tobom pokušala kontrolirati. Moja kratka suknjica strašno ti se svidjela. Zavukao si ruku ispod nje i igrao se mojom pozadinom. Lagano si svukao najlonke i počeo mi grickati stražnjicu. Nisam se mogla kontrolirati, bila sam te previše željna. Dok sam se okretala pod tobom, zapovjedila sam ti da ga izvadiš … Pomaknula vlažne tangice u stranu i privukla te k sebi.
Tijelo mi se naježilo od činjenice da si u meni … Lagano si ulazio u mene i sve me više ispunjavao, a moj je vrhunac tako brzo došao. Onda si ubrzao tempo i ispunio me do kraja. Sve je trajalo tako kratko, ali je bilo nevjerojatno strastveno. Legla sam ti u zagrljaj i slušala kako toneš u san. Promatrajući te i sama sam zaspala.

Nema komentara:

Objavi komentar