ponedjeljak, 25. rujna 2017.

ISPOVEST: Moj tata je otjerao mamu i oženio drugu, običnu rospiju, drolju koja se bestidno vucara sa pola grada…



Moj tata je otjerao mamu i oženio drugu, običnu rospiju, drolju koja se bestidno vucara sa pola grada. Mali smo gradić i to svi znaju, svi osim mog glupog tate, koji u nju gleda kao u boga. Više puta sam mu pokušavao da skrenem pažnju, ali svaki puta mi je govorio da nisam normalan i da pretjeruje. Iako mi je najodvratnije i najprljavije stvorenje i ja sam sapvao sa njom, tukao sam je kao ni jednu drugu, odvaljivao je od ONE stvari, a što sam bio grublji ona je više uživala.
NEVJEROVATNO ZA ŽENO DO 45 GODINA! Sve to sam radio samo kako bih tati dokazao ko je njegova supruga i šta je. Prošli vikend je tati rekla da ide kod svojih na selo, a ustvari smo ga ja i ona proveli u jednom hotelu nedaleko od grada. To je vrhunac mog plana. Petak i subotu nismo izlazili iz kreveta, iako imam 25 godina vjerujte da sam morao piti preparate za potenciju, jer je nezasita, ali morao sam se žrtvovati. U nedjelju popodne sam poslao poruku tati da dođe u hotel, odnosno sobu gdje smo ja i ona bili i da uđe bez kucanja. NARAVNO NISAM MU REKAO O ČEMU SE RADI! Nakon nekih sat vremena stigao je, čuo sam kada je otvorio vrata, a tada sam koliko sam mogao, iz sve snage počeo da “radim kukovim”. Od uzbuđenja ona je žmurila, a kada sam se okrenuo, šokirao sam se jer nikoga nije bilo. Naglo sam prekinuo, izašao u hodnik i ni tamo ga nije bilo.
Nakon par minuta mi je stigla poruka: IZVINI SINE ALI NE MOGU DA DOĐEM NEŠTO MI JE ISKRSLO… Ne mogu da vjerujem, 100% je bio u sobi u tom trenutku, sve je vidio i evo pravi se kao da je sve ok, vjerujte da sam zgrožen njegovim ponašanjem. Stidim se što mi je otac i više me ne interesuje što mu se cijeli grad smije.

Nema komentara:

Objavi komentar