utorak, 19. rujna 2017.

ISPOVEST: Nisam htela nikako da pristanem na to, jer bih se dosta toga morala odreci. Onda mi je namerno napravio dete, a ja…



Bili smo u vezi 4.5 god. Od prvog dana je insistirao na braku i decu, iako smo oboje razvedeni i imamo po jedno dete. Nisam htela nikako da pristanem na to, jer bih se dosta toga morala odreci. Onda mi je namerno napravio dete, a ja sam abortirala i slagala mu da je bio spontani.
Nedugo nakon toga sam mu priznala sta sam uradila. Usledio je gadan razlaz i on je tek tad pokazao svoje pravo lice. Priznao mi je da me je varao vise puta, cak i sa bivsom zenom.
Preti mi da ce svoj zivot posvetiti da moj unisiti i da nece stati dok ne ostanem bez posla da ne mogu hraniti ni sebe ni dete. Da ce me pljuvati gde god me vidi i da cu se iz grada morati iseliti. Zao mi je samo sto ranije nisam videla kakav je zapravo.

Nema komentara:

Objavi komentar