četvrtak, 19. listopada 2017.

ISPOVEST: 4 godine sam sa devojkom i još nismo imali odnose…



4 godine sam sa devojkom i još nismo imali odnose. Ona nije spremna za to, a ja ne mogu više da izdržim…
vidjam cesto njenu mladju sestru sa drugaricama u jednoj diskoteci, spazio sam joj prilaze momci i negde odvode… znao sam da nije kao sestra da voli opustene “igre”. Odlucio sam da skupim muda da joj pridjem i pitam gde joj sestra kako bi je odmerio, mala nije za bacanje mozda ima detinjastu facu dok u telu je dosta razvijena ima dobru guzu, si*e solidne, često je vidjam da oblaci helanke.
 Moj drug komentarisao devojcinu sestru kaze da je dobra za heftanje ja za to vec znam… ne mogu vise da se suzdrzavam jednostavno moram da po*ebem ili devojku ili njenu mladju sestru…

Nema komentara:

Objavi komentar