utorak, 17. listopada 2017.

ISPOVEST: Kako nemam decka vec par meseci, udjem na neki sajt da citam ero*ske price…



Kako nemam decka vec par meseci, udjem na neki sajt da citam ero*ske price. Onako vlažna udjem na cet i pocnem da se dopisujem sa jednim deckom koji stavljao slike pen*sa, zacudilo me to sto mi se kulturno javio.
Prijalo mi je dopisivanje sa njim, osecala sam da je iskren, imamo slicna interesovanja i volimo iste stvari. Ja mu dam fejs, a on meni ne, kao nema pravi, ali nastavljam dopisivanje. Vremenom sve vise razmisljam o njemu,provodim noci u dopisivanju,propustam ispitni rok,ali prija mi taj neznanac i ne zalim.Mastam o nama, ne smeta mi sto je stariji desetak godina, ali bas taj dan kada sam ocekivala da se vidimo, on prestaje da mi pise. Previse sam tuzna i pitam se da l sam ispala naivna i sve poverovala ili mu se ne dopadam.Inace nisam neko ko se dopisuje sa nepoznatim osobama na internetu i znam da ce biti mnogo osuda, ali ne kajem se i opet bih ponovila isto sa njim.
Verujem da se zelje mogu ostvariti, ako se jako veruje. Nadam se da cu nekad upoznati tok nestvarnog savrsenog decka. N.

Nema komentara:

Objavi komentar