ponedjeljak, 23. listopada 2017.

ISPOVEST: E ovako, imao sam dosta tezak udes prije par godina. Sve mi je niz brdo krenulo pred sami udes, djevojka s kojom …



E ovako, imao sam dosta tezak udes prije par godina. Sve mi je niz brdo krenulo pred sami udes, djevojka s kojom sam bio u vezi me varala, sve sam saznao i trpio jos nekoliko mjeseci da vidim koliko neko moze voditi dupli zivot, koliko neko moze da laze i izgrava nekog i necije osjecaje.
Kad sam joj rekao da sve znam, naravno ona se krenula pravdati cak se i pocela zaklinjati u sve nije ovako onako. Posle tog perioda nastradam ni kriv ni duzan, teske povrede vrata i kicke, dug oporavak, sve te terapije, sva ta patnja mojih roditelja i brata koji su bili uz mene. Ostali bez posla i roditelji i brat, i ja jer nisam spreman i jer nisam bio prijavljen da imam bolovanje. Nakon svega toga, upoznam NJUU.
I krenem u nesto ozbiljnije sa njom, svi nam pomagali da se spojimo, sad kad smo srecni i kad napokon zbog NJE gledam sve pozitivnije, kad jedva cekam da ustanem ujutru da bi bio sa njom, isti ti ljudi pokusavaju da nam sve ovo pokvare. Ne razumijem cemuuuu toliko ljubomore na srecu? ZASTO ?

Nema komentara:

Objavi komentar