četvrtak, 19. listopada 2017.

ISPOVEST: Ja sam zeleo nju za zenu, pa smo imali se*s bez zastite, iskoristio sam priliku da svr*im u nju…



Imao sam devojku nekoliko meseci, nakon puno lepih trenutaka sa njom pristala je da spava sa mnom. Ja sam zeleo nju za zenu, pa smo imali se*s bez zastite, iskoristio sam priliku da svr*im u nju.
Kada mi je javila da je u drugo stanje istog trenutka me ostavila jer joj je mama zabranila da se zabavlja s deckom sa sela, rekla da ce je majka ocisti…Taj decko tj ja,zivim u kuci od 350 kvadrata,pokrenuo sopstveni biznis u stocarstvu,od iduce godine cu biti potpuno nezavistan od svih sa zavidnim mesecnim primanjima.Ona zivi u stambenoj zgradi u stanu od 40 kvadrata.Nije svesna da bi je drzao ko malo vode na dlanu,nista ali nista joj nebi falilo. Al jebiga,mama neda cerku jedinicu decku sa sela,propasce kod njega. neka je uda za nekog u njenom svetu,decka koji zavisi od ,,TROVAKCIH STRANIH FIRMI” i bedne pllate od 250 evra. I ja sam zavrsio fakultet ne radim u struci,ali necu dozvoliti da me neko je*e za 200 evra a imam 20 hektara zemlje prve klase.
Srecno joj bilo,za koji mesec ce napuniti 29,neka i dalje slusa mamu,neka zivi u betonskom kavezu,i neka nadje neku budalu koji ce je izdrzavati sa 250 evra.A ti Jelena,kad si debil i kreten slusaj je i daleko ces dogurati.Sta fali momcima sa sela,zivimo 100 puta bolje od gradskih momaka a o vrednoci da ne pricam

Nema komentara:

Objavi komentar