četvrtak, 19. listopada 2017.

ISPOVEST: PUMPAO sam svoju zenu dok nas je rodjakinja



Prošlo ljeto na moru žena i ja ostavivši klince na spavanju konačno smo otišli van, na neku cugu i muziku i na ples. Bilo je jako dobro a tome je pridonjela i moja gospođa koja me uvijek svojim izgledom na*ali iako kao i sve žene, nije zadovoljna svojim izgledom. Gledao sam je u lepršavoj haljinici koja je pokazivala njene savršene, plesom izrađene noge, vitko tijelo i male sise i od napora tvrde bra*avice koje su me uvijek dovodile do ludila.
Skužila je da sam na*aljen pa je plesala ku**inski oko mene trljajući me tijelom, a dok sam vozio kući, cijelim putem mi je stiskala ki*u kojoj je bilo vrlo tijesno u bermudama. Došli smo jako kasno, klinke su spavale, pa smo se počeli dr*ati u dnevnom boravku, u polumraku a jedino svjetlo je dopiralo sa terase kroz škure na ulaznim vratima skroz raširene radi velike vrućine. Skinuo sam svoju dragu, posjeo je na stolac pa joj preko usana si*a i brad*vica došao do p**e koju sam počeo lizati kao lud dok sam se istovremeno i sam skidao. Obožavala je lizanje tako da mi je počela nabijati glavu sve jače uz svoju p**ku trljajući se o moj jezik kojim sam joj svrdlao po pi*i i šu*ku. U jednom trenu me odmakla od sebe, posjela na njeno mjesto a ona je klekla ipred mene, pogledala me dr*ljasto u oči ližući mi jajaj a onda mi je polako počela pu*iti *itu , ližući je od vrha do jaja uzimajući je u usta. U jednom trenu sam pogledao prema škurama i prema terasi i shvatio da imamo publiku.. Ispred vrata u polumraku sa vanjske strane stajala je moja rođakinja Iva, kćer moga bratića, jebeno zgodna crnka od 20 godina ( nju smo i sreli na izlasku i rekao sam joj da navrati do nas na cugu kad se vrati ali smo se žena i ja zaigrali i zaboravili na poziv ). Nisam ženi rekao ništa, a mala se nasmješila i i sjela nečujno na stolac na terasi i gledajući nas i mene u oči počela podizati haljinicu i prstima si trljati pi*u. To me na*alilo do bola tako da mi je ki*a narasla još valjda za jedan broj , a moja draga neznajući ništa ju je još brže jače du*lala i obrađivala. Iva as je gledala i trljala si je pi*kicu preko gaćica koje su biile sada već skroz mokre.. Pomislio sam, hajmo joj prirediti predstavu do kraja.
Digao sam se i na**zio ženu preko stolca tako da joj je pi*a i gu*a bila okrenuta prema vratima, a ja sam je počeo oblizivati zg**a od pi*ke do šu*ka, lagano nadr**vajući svoju kit*u, lagano sam se okrenuo tako da mala vidi i moju ženu i to što joj radim a i moj k**ac.. Pogledao sam je, gledala je netremice u nas, haljinicu je digla do struka, jednu ruku je grizla da ne ispusti glas a drugu je skoro cijelu zabila u pi*u jeb*ući samu sebe sve jače. Ustao sam se i zabio k***c u svoju dragu do kraja je*ući je onako stojeći sve jače dok sam joj pokrio usta rukom da prigušim njeno stenjanje, napaljivala me do ludila i ona i pogled na moju rođakinju koja je uživala u prizoru. U jednom trenu sam stao i svojom majicom povezao ženi oči, nju je to još jače na**lilo jer je voljela takve igrice. Sjeo sam na stolac a ona mi se natakla u krilo na ku**c, miješala je i nabijala se sve jače grizući me za rame da priguši stenjanje, gledao Ivu kako se bz glasa previja na stolici na terasi dok se je*e prstom i istovremeno napaljen do ludila nabijao ženi ku**c sve jače i jače, gledajuči malu ravno u oči.. .
Ženu sam doveo do vrhunca, počela se tresti i nabijati se do jajaj na moj k**ac, sv***vajući dok mi je zube zabijala u rame, ja nisam stajao nego sam ubrzao i rekao joj da sam i ja gotov ubrzo..ući malu koja se „upravo vraća“, i tako, nakon par minuta sjedili smo svi troje na terasi pijući vino i pričajući kao da se ništa nije dogodilo, a gledajući uIvu nisam mogao izbiti iz gave njen pogled kojim nas je gledala kao ni prizor nje kako se nad**ava gledajući mene i ženu. Nakon nekoliko minuta, žena je rekla da mora na WC i otišla sa terase. Ostao sam zbunjen i šokiran i prije svega n**aljen, jer nisam znao kako će se to ljeto završiti kako je počelo, niti sam znao kako da se postavim u toj situacji.

Nema komentara:

Objavi komentar