petak, 20. listopada 2017.

“Prijatelj je napokon skupio neke pare i uspio je da sebi kupi željenog Golfa 5…”

1-j

Prijatelj je napokon skupio neke pare i uspio je da sebi kupi željenog Golfa 5. Ispala je neka
situacija da je imao obaveze, a meni predao ključeve i zamolio me da odem po njegovu mamu
u drugi grad. Budim se u bolnici, on sjedi kraj mene uplakan, grli me i govori šta se desilo.
Probudio sam se iz kome nakon sedam dana, imao sam frontalni sudar sa kamionom.
Kamiondžija je bez ogrebotine prošao, a prijateljev auto je totalno sj*ban. Po izlasku iz bolnice
kroz mjesec dana kućne njege oporavio sam se skroz, nastavio sam sa poslom i polako vraćao
prijatelju pare, iako me je grlio i govorio j*beš auto, nek je glava živa. Jučer, nakon tri mjeseca
od nesreće, sam iz zajebancije odigrao listić na kladionici, dobio ogroman iznos i danas sam
prijatelju uplatio Golfa zadnje generacije, samo još uvijek ne zna za to.

Nema komentara:

Objavi komentar