utorak, 24. listopada 2017.

ISPOVEST: Imam verenika i nakon godinu i par meseci s*x imamo sve redje…



Imam verenika i nakon godinu i par meseci s*x imamo sve redje, skoro nikako, meni muka da ja samo spominjem a da se on zeza na tu temu i nista, il me vara il je kolotecina, evo ne znam.
Pre veridbe sam bila sam zaljubljena u decka 5 godina starijeg od mene. Jednom sam mu se javila i poslala mu moju sliku si*a u grudnjaku, na kojoj je bio on. On me je kulirao jer mislio da to nisam ja. Pre neki dan resila sam da prevarim muza sa tim deckom, nismo se culi skoro dve godine. Napokon sam mu se ponovo javila, dopisivali smo se kao da nista nije bilo, na kraju odlucim i poslala sliku tog tipa, koju je on zloupotrebio.
Pokazao je svojim prijateljima nase poruke i poceo da me ismejava. Ne znam kako da se osecam… ako slika dodje do mog verenika plasim se da ga ne izgubim

Nema komentara:

Objavi komentar