srijeda, 18. listopada 2017.

ISPOVEST: Palim se na momke koji obožavaju svoju devojku/ženu…



Palim se na momke koji obožavaju svoju devojku/ženu, koji ma koliko bili jaki, samouvereni, pravi muškarci, nemaju potrebu da kriju nežnost i ljubav prema devojci koju vole.
U mom slucaju postoji moja prijateljica koja pokazuje veliku ljubav prema muzu i on prema njoj, ja se napa*im uvek kad to vidim. Juce sam dozivela da me sopstveni djavo ganjao vilom po ledjima, naterao me da mu posaljem smesak na fb, uzvratio mi, onda sam krenula da ga propitujem sta radis, kako ti je s mojom prijateljicom, pazljivo mi odgovarao…
suzdrzavala sam se koliko sam mogla do momenta kada sam ga pitala za broj, javila sam mu se za viber i tu smo krenuli da razmenjujemo slike polnih organa…  istopim se cela i uvek će mi pažnju privući neko takav nezan prema zenama…

Nema komentara:

Objavi komentar