srijeda, 18. listopada 2017.

ISPOVEST: Mom decku su samo pare i se*s u glavi…



Mom decku su samo pare i se*s u glavi. Znam da me voli, ume to da pokaze, a i jednostavno osecam da su njegova osecanja iskrena. Obukla sam tange, legla uz njega, mesala gu*om, mazila ga…
Digao mu se adrenalin ali me odbio zbog glupe svadje, prebacila sam mu kako treba manje da razmislja o novcu. Medjutim, strasno me nervira kada se u pola naseg razgovora zamisli, pritom razmislja o:”Kako bih mogao jos da zaradim neke pare?”. Ima posao trenutno, plata nije losa, sto i sam kaze, ali njemu je to malo, sve mu je zapravo malo.
Cini mi se da bi radio i dan i noc kada bi znao da ce ga dovesti do toga da postane milioner, ma ne bi spavao. Drago mi je sto je vredan, ali ne i to sto je spremam vlastito zdravlje da narusi u zelji da stekne sto vise novca.

Nema komentara:

Objavi komentar