utorak, 17. listopada 2017.

ISPOVEST: Ubicu se!!! Ne mogu vise, zivot mi je govno na sve moj decko i ja se*s…



Ubicu se!!! Ne mogu vise, zivot mi je govno na sve moj decko i ja se*s imamo jednom u mesec dana ponekad nemamo ni po tri cetiri…
Stalno je umoran a moze da ga dr*a svako je*eno vece misleci da spavam… Ziva sam i vlažna, željna sam dobrog se*sa tako sam sam smislila odlicnu teriju. Zivim sa decko koji mi bukvalno ne da da disem, stalno me ispituje skim se dopisujem…. uvek moram da se cujem sa majkom da bi imala poruke kao dokaz u slucaju ako me proverava, ja se zapravo dopisujem sa ozenjenim muskarcima
koji umiru za mojom mladom pi**om… u poslednjih mesec dana nisam videla toliko ku**ca kao za ceo svoj zivot, a ja jadna i dalje cekam na decka da preuzme stvar u svoje ruke, čekaću još malo… ako ništa ne preuzme je*ać* se sa privim muškarcem koji mi se javi…

Nema komentara:

Objavi komentar