srijeda, 18. listopada 2017.

ISPOVEST: nije mogao da odoli pa me je…



Dečko moje najbolje prijateljice mi je dosta privlačan te izbegavam da izlazim sa njima, jer poslednji put izasli smo svi zajedno, mama me zvala da dodjem kuci, te sam zamolila drugaricinog decka da me odbaci do kuce, tu su kroz salu nastala dodirivanja,
te sam bila u kratkom minicu te nije mogao da odoli pa me je mazio po nozi, ja sam se smeskala zato sto mi je prijalo…  znala sam ako nastavimo da izlazimo zajedno da se nece na dobro zavrsi… ona zbog toga misli da ja njega mrzim. Naime jedno veče me nagovori da izađemo, bilo sve super ali je ona morala ranije kući. Ja se posle toga raspričala sa njim o životu, problemima, svemu i uhvatim sebe kako razmišljam kako bismo izgledali kao par. Tu se zgadim samoj sebi i odlučim da krenem kući, a on ni manje ni više nego me poljubi (ali bio je stvarno jako pijan).
Odgurnula sam ga, on je tu došao sebi i izvinio se par puta. Najgore od svega je što mi se jako dopalo i nije bilo lako prekinuti tako brzo. Sad ne znam da li nešto njoj da kažem, plašim se da je ne izgubim zbog pijane večeri. Ne bih joj nikad to uradila.

Nema komentara:

Objavi komentar