ponedjeljak, 23. listopada 2017.

ISPOVEST:rešila sam da krenem novim putem ko guska bez glave…



Evo priznaću sad. Godinama već šutim o tome. Moj muž nije znao kakvu kafu pijem, koja mi je najdraža boja, šta mi paše u se*u, kad se najviše ljutim da baš tad najviše trebam njegov zagrljaj… Moje tišine nikad nije razumio, rešila sam da krenem novim putem ko guska bez glave.
Rekla sam muzu da imam upalu slepog creva da moram obaviti pregled, ja sam unapred zakazala sastanak s jednim mladicem. Otisli smo na pice, blabla bla, upoznali, kako sam imala muzevu kreditnu karticu odvela sam ga u hotelu i platila sa karticom dobar apartman. Kada smo obezbedili smeštaj otišla sam po bocu crvenog vina da nazdravimo pre se*sa. Pustila sam muziku na telefonu da nam vreme lepše prođe uz puno vrelih poljubaca. Kada su se kazaljke sklopile ustala sam sa kreveta krenula da se skidam, ostala sam u tangama u brusu… popela sam se na stol i pijana krenula da igram za njegove oci.
Gledala sam kako otkopcava pantalone da izvadi debelu ku**** mene je to inspirisalo, bila sam spremna da osetim nešto posle puno godina u mom propalom braku. Sisla sam sa stola kao iskusna kur**ca, krenula sam da se nabadam….nema tih reči kojima bih mogla opisati kako sam se zabavila tu noć. Žao mi je godina koje sam bacila u vetar…

Nema komentara:

Objavi komentar