ponedjeljak, 16. listopada 2017.

ISPOVEST: Udata sam za stranca, prvi mi je to je ono sto me vezalo za njega…



Udata sam za stranca, prvi mi je to je ono sto me vezalo za njega, oduzeo mi je nevinost bila sma srecna u tom periodu. Kako su oni jako tradicionalni, živim sa njegovima, njegovim bratom i bratovljevom ženom.
Oni su jako bogati i kuća je stvarno velika. Ja njega jako volim i zajedno smo još od 18. godine kada nisam ni znala koliko je bogat. Dugo je izbegavao priču o novcu i živeo je skromno, nije se razbacivao parama. Sada smo u braku 2 godine i ja ludim. Volimo se i dalje, ali njegovi mi prate svaki korak. Moram da se ponašam kao dama, da slušam njihove razgovore, stalno moramo jesti zajedno. Kad želim negde s mužem, on prvo njima kaže gde ide. Molim ga da živimo negde sami, ali on kaže da mu ne pada na pamet da se odriče tradicije koja je u njegovoj porodici već vekovima, a to je da svi žive na okupu.
Moji misle da je meni idilično, da ne treba da se žalim a meni je kao u kavezu. Ne mogu ni da dišem a da neko ne dođe pored mene da vidi šta radim. I dalje ga volim, ali plašim se da neću moći ovako još dugo.

Nema komentara:

Objavi komentar