ponedjeljak, 16. listopada 2017.

ISPOVEST: Nekadasnja najbolja drugarica mi je pre nedelju dana ‘ukrala’ …



Nekadasnja najbolja drugarica mi je pre nedelju dana ‘ukrala’ decka kojeg sam jako volela, ranije pricala za njega kako je on los, kako me ne zasluzuje, verovala sam joj… gresku sam napravila kada sam joj poverila da me je*e dobro. I
splanirala sam kako da se osvetim “drugarici”. Pre dva dana  sam je pozvala i rekla joj da cu da dodjem kod nje da popricamo o tome i da uzmem moje stvari koje su ostale kod nje. Posto zivi sa roditeljima u kuci na spratu se nalazi njena soba i kupatilo. I u tom spratu je samo ona. I sama koristi to kupatilo. Dosla sam kod nje i pricale smo 15minuta dok sam je cekala da odvoji stvari.
Rekla sam joj da moram do WC-a. U masku od telefona na mestu za kartice sam stavila kesicu bibera i sode bikarbone. A u torbi ljutu tucanu alevu papriku. Sve sam joj to sipala u sampone, kreme i pastu za zube. Malo teze, ali uspela sam. Drago mi je sto sam to uradila. Zasluzila je.

Nema komentara:

Objavi komentar