ponedjeljak, 2. listopada 2017.

ISPOVEST: Zena izbegava s*x dok ja uvek mogu, najvise mi je krivo kad me na*ali…



Zena izbegava s*x dok ja uvek mogu, najvise mi je krivo kad me na*ali i odustane i kaze ne moze psihicki da se skoncentrise kaze tebi samo do tog a ja bez tog ne mogu da zamislim zivot.
Ja sam skoro saznao da je vec nedelju dana u vezi sa jednim starijim likom sa kojim divlja od samog starta. Ceo dan sam plakao i nikad mi duza subota nije bila. Ne znam da li ce sve biti kao i pre, ali ja cu uvek biti tu za nju. Nadam se da je nece povrediti nakon sto podnesem razvod braka.
To nesto u sta sam se ja zaljubio kod nje je neopisivo, to je njen nacin govora, stav, inteligencija, ne znam kako to da opisem. Mada ona to nije shvatila i bar mi je lakse sto sad zna. Bojim se da se zaljubim jos neki put, nekad…

Nema komentara:

Objavi komentar