četvrtak, 19. listopada 2017.

ISPOVEST: Majka me je ostavila kad sam imala 2 ipo godine, ku*vala se u mladosti, ku*vala se dok sam bila mala, ku*va se i sad…



Majka me je ostavila kad sam imala 2  ipo godine, ku*vala se u mladosti, ku*vala se dok sam bila mala, ku*va se i sad. Uvek sam govorila da neću biti kao ona… gadila mi se!
Prosle godine na moru spavala sam sa jednim deckom posle toga kad su krenule svadje počela sam da pijem, sve sam agresivnija bila, nisam ni razmišljala da postajem kao moja majka prema kojoj sam osećala veliko gađenje. Kada su počele svađe i ljubomore samo sam razmišljala kako da ga prevarim ili napravim ljubomornim. Posle par propijenih noći prevarila sam ga. Pozvala sam ga, rekla sam mu, onda je blokirao moj broj. Nikako nisam mogla da se čujem sa njim.
Promenila sam broj i pozvala ga, izvređao me na najgori način nazvao me ku*vom i prekinuo vezu. Gadim se sama sebi. Postala sam kao majka, a rekla sam NIKAD NEĆU BITI KAO ONA

Nema komentara:

Objavi komentar