nedjelja, 15. listopada 2017.

Krediti su me natjerali da odem raditi u Rusiju. Oženjen sam, imam dvoje djece ….

1-j

Krediti su me natjerali da odem raditi u Rusiju. Oženjen sam, imam dvoje djece i baš mi je bilo teško odvojiti se od njih. Posebno mi je bilo žao supruge kako će se snaći sama, vrtić, škola, kuća… ono uvijek sam bio tu da pomognem. Svakodnevno smo se čuli preko skajpa, vibera… Nakon nekih mjesec dana počela je odbijati moje pozive, razgovori su trajali kraće i tako to. OBAVEZE MISLIO SAM…
Prije par noći sam je zvao i napisala mi je poruku da će se javiti kasnije. Nakon nekih pola sata spojili smo se preko skajpa, bila je sva rasčupana i rekla mi je da se “ganja” sa klincima, kupanja i te stvari. Nikada nisam bio ljubomoran niti sam sumnjao u njenu vjernost i poštenje, ali onda, obzirom da je sjedila ispred prozora, šokirao sam se kada sam u odrazu vidi kako se po kući neko šeta. Nisam mogao ocijeniti o čemu se radi, ali počeo sam da sumnjam, prvi puta nakon skoro 10 godina braka. Nisam ništa poduzimao, nastavio sam normalno da razgovarm, ali sam pozorno pratio odraz u staklu prozora.
U jednom trenutku sam na osnovu frizure i konstitucije shvatio da je to moj kum, vjenčani kum, čovjek sa kojim sam odrastao. Ubrzo je rekla kako joj se spava i da mora prekinuti i dok je ustajala sa stolice da ugasi laptom obzirom da sam pozorno pratio u djeliću sekunde sam uspio da vidim da je dole potpuno gola i da na sebi ima samo neku majčicu, koju je vjerovatno na brzinu obukla na sebe prije nego mi se javila. Pod ugovorom sam 6 mjeseci i još velika 4 mjeseca su mi ostala u ovoj prokleto dalekoj zemlji. Da sam imalo bliže sve bih napustio i vratio se kući da probam da sačuvam brak… proklete pare će me koštati braka 🙁

Nema komentara:

Objavi komentar