ponedjeljak, 23. listopada 2017.

ISPOVEST: Moje ime je Simonida. Jednog dana kada sam se vracala iz poznatog beogradskog kluba osetila sam da me neko prati…



Moje ime je Simonida. Jednog dana kada sam se vracala iz poznatog beogradskog kluba osetila sam da me neko prati. Par puta sam se okretala i ubrzavala hod.
Pocela sam da trcim ali sam videla da i covek u tamnom kaputu trci za mnom. Uhvatio me je i udario u glavu. Skoro sam ostala bez svesti. Odvukao me je u svoj automobil i odvezao u Banjicku sumu. Vristala sam ali se on nije obazirao. Iscepao mi je odecu i skinuo svoje pantalone. Naterao me je da ga oralno zadovoljim, posto nisam zelela ponovo me je udario u glavu. Pocela sam da ga zadovoljavam i jako mi se svideo njegov polni organ. Bio je jako veliki i debeo. Kada sam zavrsila isterao me je iz kola, inace napolju je bilo 5 stepeni. Vristala sam iz sveg glasa.
A on je hladno nagazio po gasu i otisao. 3 godine kasnije pronasla sam ga na fejsu i dodala ga za prijatelja. Bio je jos lepsi nego ranije. Videla sam se sa njim i sada smo zajedno vec 8 meseci. Seksualni odnos nam je savrsen i on je jako dobar prema meni. Da li sam bolesna?

Nema komentara:

Objavi komentar